Waardering van 't Hofhuys, een huis van Oktober - Bergeijk op 30 november 2020 interview

7.7

De bereikbaarheid van Hofhuys - Beekloop is erg goed, de afspraken worden altijd keurig nagekomen. De verzorging van mijn moeder is erg goed, het jammere is dat mijn moeder geen behoefte heeft aan gezelschap en zij de hele dag alleen op haar kamer zit. Ook aan het meedoen van de activiteiten heeft zij een afkeer. Zij heeft ook de taalstoornis Afasie en dat maakt het er niet gemakkelijker op! Er lopen schatten van verpleegsters rond die hun uiterste best doen voor mijn moeder. De accommodatie van mijn moeder is geweldig, zij bewoont een oude aanleunwoning die omgebouwd is tot een een ruim appartement. Als mijn moeder de deur openmaakt komt zij direct in de tuin!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor 't Hofhuys, een huis van Oktober? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.