Waardering van 't Hofhuys, een huis van Oktober - Bergeijk op 30 november 2020 interview

8.5
  • Bipolaire stoornissen

Het liep erg goed maar door Corona hebben wij even strubbelingen gehad maar nu loopt het weer voortvarend . De zorg is erg goed, men helpt overal mee zelfs met het opladen van de telefoon. Men is zeer geduldig en erg vriendelijk. Mijn cliënt heeft een heel goed contact met de pastorale medewerkster en dat vindt hij heel prettig! Het appartement is erg ruim, mooi en het wordt erg goed schoongemaakt. De accommodatie ligt in het centrum en je ziet de auto's langs rijden. Het gebouw staat op een royale plek, de eetzaal en de ontvangstruimte zijn erg gezellig. Aan de voorkant is een royal terras met veel zitmogelijkheden. Een echte aanrader.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor 't Hofhuys, een huis van Oktober? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.