Saffier, Huize Royal / Royal Rustique

uit 29 waarderingen. Deze zorginstelling heeft te weinig waarderingen.

Waardering van Saffier, Huize Royal / Royal Rustique - Den Haag op 12 december 2021

N.v.t.

Ziekte van Alzheimer

Mijn vader heeft 7 jaar in Royal Rustique gewoond. Ik ben altijd zeer tevreden geweest, vooral omdat de kleinschalige opzet ervoor zorgt dat de bewoners goede betrokken zorg krijgen. Het team is geweldig en zet zich enorm in voor de bewoners. Ik heb mij 7 jaar lang welkom gevoeld en heb altijd een luisterend oor gevonden voor alle vragen. Mijn vader heeft er een geweldige tijd gehad met liefdevolle begeleiders en leuke activiteiten. Ik zou voor elke oudere persoon (met dementie) zo n goede woonomgeving wensen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Saffier, Huize Royal / Royal Rustique? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.