Waardering van Saffier, Verpleeghuis De Drie Linden (voorheen De Lozerhof) - Den Haag op 8 mei 2018 interview

5.0

Het gebouw is oud en je ruikt ook urinelucht als je binnen komt. Mijn moeder heeft een slaapkamer. Die is wel groot, maar oud en lelijk. Gelukkig ziet mijn moeder dat niet. Eind tweeduizendnegentien wordt het gebouw afgebroken en dan moet mijn moeder verhuizen. Eigenlijk zou ze één op één begeleiding moeten hebben. Daar zijn niet genoeg mensen voor. Er zijn ook weinig vrijwilligers. Er wordt wel geprobeerd activiteiten aan te bieden, maar dat is kortdurend en voor de rest zit ze maar in een stoel. Ik vind de medewerkers lief voor mijn moeder. Ik vind dat mijn moeder niet voldoende verzorgd wordt, ze gaat bijvoorbeeld niet onder de douche als ze dat niet wil. Er zijn veel stagiaires en ook medewerkers die volgens mij de taal niet voldoende beheersen. Er zijn te weinig mensen om een goede zorg te geven. Ik begrijp het wel, maar ik vind het wel erg.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Saffier, Verpleeghuis De Drie Linden (voorheen De Lozerhof) - Den Haag

Hartelijk dank voor uw waardering. Wij vinden het vervelend dat u een aantal punten heeft waar u ontevreden over bent. Wij adviseren u contact op te nemen met de leidinggevende van de betreffende afdeling. Zodat er gericht naar oplossingen gezocht kan worden. Wat betreft de geur, dit is een groot aandachtspunt daarom hebben we enige tijd geleden een nieuwe geursysteem aangeschaft.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Saffier, Verpleeghuis De Drie Linden (voorheen De Lozerhof)? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.