Waardering van Saffier, Verpleeghuis De Drie Linden (voorheen De Lozerhof) - Den Haag op 9 mei 2018 interview

8.5

Het gebouw ziet er heel aardig uit. De buurt vind ik niet zo goed, maar dat heeft niets met de zorg op zich te maken. Mijn moeder heeft één kamer. De badkamer moet meerdere bewoners gedeeld worden. Dat vind ik prima, want ze heeft geen idee meer van privacy. De medewerkers zijn allemaal mensen die zeer gemotiveerd zijn en heel lief voor mijn moeder zijn. Ze zijn, voor zover ik dat kan vaststellen, ook deskundig. Ik heb een goede verstandhouding met het personeel op de afdeling. Overdag is mijn moeder in de gezamenlijke huiskamer. Mijn moeder kan aan niets meer mee doen en zit de hele dag in een rolstoel te slapen. Ik vind dat het verplegend personeel wel eens wat meer salaris mag krijgen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Saffier, Verpleeghuis De Drie Linden (voorheen De Lozerhof)? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.