Waardering van Saffier, Verpleeghuis De Lozerhof - Den Haag op 14 juli 2019

Mijn ervaring was geweldig. Ik had dit nooit meegemaakt,dus eerst erg vreemd. Maar al heel snel voelde ik me er helemaal thuis en dat kwam vooral door de geweldige sfeer die er heerste. De verplegers (en vrijwilligers, niet weg te denken) zijn zo , ten eerste kundig, maar ook zo goed in hun werk, het geduld, de liefde die ze voor elke bewoner hebben (ik was allang uit mijn vel gesprongen)en de tijd die ze aan iedere bewoner besteedden, daar kan iedereen wel eens een voorbeeld aan nemenIk schrijf deze ervaring omdat men wel eens mag weten (de buitenwacht) wat deze mensen allemaal doen. Ze gunnen zich amper rust, gauw even een boterham eten en dan weer verder.Verder wil ik ook nog de stagiaires noemen. Tijdens de tijd dat ik er was waren er diversen en ook deze mensen waren even vriendelijk en behulpzaam zover het natuurlijk in hun vermogen lag.Ook de activiteiten die er werden georganiseerd. Men probeerde het iedereen naar de zin te maken, of je nu in een rolstoel zat of niet, iedereen werd opgehaald om mee te doen.Ook ik heb dat meegemaakt terwijl ik tegenwierp dat ik toch niet mee kon doen, nee hoor er werd wel weer een oplossing voor gezocht tot ieders tevredenheid..Ja ik kan zo nog wel een tijdje doorgaan, maar éen ding wil ik toch nog noemen en dat is in de maanden dat ik er was hebben we ook nog de 4-daagse gelopen. Zo geweldig georganiseerd met tal van vrijwilligers (deze zijn onmisbaar),, onderweg werd iedereen van drinken voorzien. Het was toch een hele verantwoording, maar men deed het toch maar Ik denk dat men er ook met voldoening op terug kijktDat ik voor de meeste punten een 10 heb gegeven moet ik u zeggen dat dat niet overdreven is: ik heb dit echt zo ervaren.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Saffier, Verpleeghuis De Lozerhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.