Saffier, Verpleeghuis Domus Nostra

Mgr. Nolenslaan 20 2555 XZ Den Haag
Deze locatie is onderdeel van Saffier

Waardering van Saffier, Verpleeghuis Domus Nostra - Den Haag op 16 april 2018 Interview

Over de zorg voor mijn broer ben ik in het algemeen heel tevreden. De accommodatie bestaat uit een nieuw gebouw. Hier heeft mijn broer een grote eigen kamer en de zorg is hier kleinschalig opgezet. Dat vind ik goed, want op deze manier is er meer aandacht van het verplegend personeel voor mijn broer. Dit bevordert de kwaliteit van zorg naar mijn idee. De communicatie met de medewerkers van de afdeling loopt naar wens. Zij sluiten alles kort met mij. De communicatie met de administratie vind ik wat minder. Maandelijks krijg ik bijvoorbeeld een overzicht van de waskosten. Vaak staan hier onduidelijkheden in, waar ik vragen over moet stellen. Dat veroorzaakt wat irritatie bij mij.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Saffier, Verpleeghuis Domus Nostra? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.