Waardering van Saffier, Verpleeghuis Nolenshaghe - Den Haag op 23 april 2018 interview

8.5

Als mijn moeder op een bepaalde tijd opgehaald wordt door een taxibusje, dan staat ze op tijd klaar. De medewerkers moeten haar dan naar beneden brengen en dat doen ze keurig op tijd. Mijn moeder is hier heel erg tevreden. Ze heeft het hier erg naar haar zin. Ze eet het warme eten altijd in het restaurant. Ze vindt het eten prima. Mijn moeder heeft een grote kamer met sanitair. De medewerkers zijn attent. Als mijn moeder wat vraagt, dan kan dat vaak op dat moment. De medewerkers zijn plezierig in de omgang. Ik vind de bereikbaarheid lastig. Als ik bel, zijn ze vaak niet te bereiken. Als ik daar op de afdeling kom, dan zie ik vaak niemand.

Bent u of werkt u voor Saffier, Verpleeghuis Nolenshaghe? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.