Waardering van Saffier, Verpleeghuis Nolenshaghe - Den Haag op 31 mei 2018 interview

8.5

De verzorgenden houden zich toch wel goed aan de afspraken. De verpleging verschilt, maar over het algemeen vind ik het goed. Ze zijn zorgzaam en luisteren goed naar mijn man. Ze hebben het volgens mij altijd druk, maar ze doen echt hun best. Alles moet voor mijn man worden gedaan en dat doen ze ook. Ze maken een praatje en luisteren naar ons als er iets is. Ze maken ook altijd een praatje met mijn man. Dat doen ze niet alleen als ze iets nodig hebben, maar ook gewoon spontaan. Dat vind ik wel een pluspunt. Ik vind de accommodatie heel goed. Het ziet er mooi en gezellig uit. Het is schoon en netjes. Er is zelfs een kapsalon. Mijn man heeft een mooie, eigen kamer en dat vind ik heel belangrijk. Ik vind het gewoon een heel goed huis. Er wordt veel gedaan aan de activiteiten. Er is ook een mooie tuin waar je in de zomer lekker kunt zitten. Dat vind ik ook belangrijk. Het restaurant is goed en schoon. Ik vind de medewerkers daar heel aardig en behulpzaam. Ik zou de zorginstelling aan iedereen aanbevelen.

Bent u of werkt u voor Saffier, Verpleeghuis Nolenshaghe? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.