Waardering van Saffier, Verpleeghuis Nolenshaghe - Den Haag op 30 mei 2018 interview

Het maken van afspraken en het zorgen dat die afspraken worden nagekomen, daar moeten wij naar mijn gevoel zelf wel veel energie insteken. We komen er uiteindelijk wel met elkaar uit. De verzorgenden spelen er een belangrijke rol in om mijn partner te betrekken bij de activiteiten. Ze kijken naar wat hij nog kan. Ze hebben uit zichzelf bedacht dat mijn partner bepaalde activiteiten misschien wel leuk zou vinden. Ze zorgen er ook voor dat hij op tijd aangekleed is. Dat vind ik goed. Het luisteren staat heel hoog in het vaandel. Als ik ergens over praat of op iets reageer, dan merk ik dat de verzorgenden de signalen oppikken die ik uit. Ik merk dat ze er goed op reageren. Ik vind het een plezierig huis. Het is modern en er is een goed restaurant. Ik vind de sfeer erg goed. Ik merk dat de sfeer onderling tussen het personeel ook heel goed is.

Bent u of werkt u voor Saffier, Verpleeghuis Nolenshaghe? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.