Waardering van Saffier, Verpleeghuis Nolenshaghe - Den Haag op 26 mei 2018 interview

Het maken van afspraken gaat een beetje moeizaam. Het is gewoon een geweldig huis waar mijn moeder goed verzorgd wordt. Daar wordt echt de tijd voor genomen. De wondverzorging gaat ook prima. De meeste medewerkers gaan leuk met mijn moeder om. Er wordt rekening gehouden met de wensen van mijn moeder. Ik heb bijvoorbeeld aangeven dat mijn moeder graag een andere rolstoel wil en daar is gelijk actie op ondernomen. Met vragen kan ik alle medewerkers aanspreken en dan word ik netjes te woord gestaan. Mochten zij het antwoordt op dat moment niet weten, dan komen zij daar later op terug. De hele sfeer die het uitstraalt bij binnenkomst is heel gemoedelijk. Het heeft een luxueuze uitstraling. De mooie kleuren passen allemaal bij elkaar. Mijn moeder heeft een hele fijne, lichte kamer. Die hebben wij zelf in mogen richten. Ze heeft een leuk uitzicht op de straat, waar ze van alles ziet gebeuren. De schoonmaak van haar kamer en badkamer laat te wensen over. Daar zou naar mijn mening wat meer tijd aan besteed kunnen worden.

Bent u of werkt u voor Saffier, Verpleeghuis Nolenshaghe? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.