Waardering van Saffier, Verpleeghuis Nolenshaghe - Den Haag op 5 juli 2018 interview

6.7

Het maken van een afspraak gaat relatief goed, maar het nakomen gaat heel slecht. Als er gezegd wordt dat ik teruggebeld ga worden, dan gebeurd dit niet. De verpleging vind ik heel aardig en begripvol. Je ziet wel dat er te weinig personeel is. Ik vind de medewerkers af en toe wat kortaf, maar dat begrijp ik wel. Ik heb heel veel respect voor deze mensen. Ik vind dat mijn vader de zorg krijgt die hij nodig heeft. Ik heb officieel een evv-er, maar ik heb deze maar één keer gesproken in twee jaar. Als ik een vraag heb, dan bel ik en dan hoop ik dat ik antwoord krijg, dat laat echt te wensen over. De accommodatie vind ik prima. De kamer van mijn vader zou wat groter mogen, want ik vind hem nu gewoon te klein. Hij heeft een eigen badkamer. Er worden activiteiten aangeboden. Het eten wordt aangeleverd en er wordt gezamenlijk gegeten.

Bent u of werkt u voor Saffier, Verpleeghuis Nolenshaghe? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.