Waardering van Saffier, Verpleeghuis Nolenshaghe - Den Haag op 1 mei 2018 interview

7.5

Ik vind de zorg nog weleens tegenvallen. De medewerkers gaan bijvoorbeeld eerst koffie drinken en daarna krijgen de bewoners pas koffie, ik vind dat niet netjes. Ze zijn allemaal erg lief voor mijn buurman. Ik mis vrijwilligers die even met mijn buurman gaan wandelen. Hij ziet er altijd fris en verzorgd uit. Hij wordt elke dag gedoucht dat vind hij erg fijn. Mijn buurman vraagt niet echt aandacht, maar hij krijgt het gelukkig wel. Ik praat regelmatig met de medewerkers en dan kan ik alles zeggen. Bij binnenkomst ruikt het altijd lekker fris, alles is schoon. Mijn buurman heeft een mooie kamer met een eigen badkamer die ook altijd schoon is. Hij wordt altijd gestimuleerd om mee te doen aan activiteiten. Ik vind wel dat er te weinig activiteiten zijn en dat vind ik erg jammer. Ik vind het eten er lekker uitzien.

Bent u of werkt u voor Saffier, Verpleeghuis Nolenshaghe? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.