Saffier, Verpleeghuis Nolenshaghe

Mgr. Nolenslaan 22 2555 XZ Den Haag
Deze locatie is onderdeel van Saffier

Waardering van Saffier, Verpleeghuis Nolenshaghe - Den Haag op 23 mei 2018 Interview

Ik vind het daar wel goed, maar volgens mij is er weleens een tekort aan personeel. Dat vind ik heel vervelend. Ze wisselen ook vaak van personeel. Er loopt personeel dat ik super goed vind, maar er loopt ook personeel dat ik minder goed vind en dat nog niet zo ervaren is. Mijn moeder is er zelf nooit zo blij mee als er stagiaires zijn. Ze wordt een beetje angstig als ze haar in de tillift moeten zetten. Dat komt doordat de stagiaires volgens mij nog niet goed weten hoe dat werkt. Ik kan in principe altijd bij de verzorgenden terecht voor vragen. Als er iets is, dan doen ze daar ook echt wel iets aan. Als we om een dokter vragen, dan komt die niet gelijk. Dat vind ik wel slecht. Er komt nu een nieuwe dokter en hopelijk wordt dat beter. Dat de kwaliteit van het leven van mijn moeder laag is, ligt meer aan haar zelf. Ze wil namelijk aan de meeste activiteiten niet meer meedoen. Het huis vind ik op zich hartstikke goed. Het is mooi, schoon en netjes. Er is wel maar één tillift op de afdeling en dat vind ik nog weleens onhandig. Mijn moeder moet daardoor soms best wel lang wachten tot ze naar het toilet kan. Dat is wel echt een punt voor haar.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Saffier, Verpleeghuis Nolenshaghe? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.