Waardering van Saffier, Verpleeghuis Nolenshaghe - Den Haag op 16 juli 2014

8.8
  • Botkanker

Mijn ervaring met noleshage palliatieve zorg is mij heel goed bevallen. Toen ik hier kwam dacht ik dat ik nog een of twee weken had, maar door de liefde volle verzorging van het gekwalificeerde personeel ben ik aardig opgeknapt. Voel me hier op de goede plek, word uitermate goed verzorgd, kan goed praten met alle personeelsleden als ik ze nodig heb. Het is wel druk door de bezuinigingen, maar ik weet zeker dat het allemaal gediplomeerd personeel is. Je kunt niet verwachten dat ze 24 uur per dag aan je bed zitten, maar als je het nodig zijn ze zeer actief om je zorgen te verlichten. Dus ik voel me veilig hier

Bent u of werkt u voor Saffier, Verpleeghuis Nolenshaghe? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.