Waardering van Saffier, Verpleeghuis Nolenshaghe - Den Haag op 19 juli 2018 interview

7.3

Mijn opa kan zelf met een rollator door het gebouw lopen. Hij heeft een kamer met een badkamer. Hij kijkt voornamelijk televisie in zijn kamer. Als we op bezoek zijn gaan we met hem naar buiten of naar het rookhok. Hij kan zelf ook naar het rookhok gaan. De maaltijden worden in de huiskamer of in het restaurant beneden gebruikt. Als hij het wil wordt het in zijn kamer gebracht. De maaltijden komen van een cateringbedrijf. Ik eet er elke week mee en de kwaliteit is wisselend. De medewerkers vind ik vriendelijk. Ik vind het prima hoe ze met mijn opa omgaan. Als er iets is dan krijgen zijn dochters telefonisch bericht.

Bent u of werkt u voor Saffier, Verpleeghuis Nolenshaghe? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.