Waardering van Saffier, Verpleeghuis Nolenshaghe - Den Haag op 23 april 2018 interview

8.2

Mijn schoonmoeder wordt met respect en liefdevol behandeld door de medewerkers. Het valt mij wel op dat er overdag maar weinig personeel over de gangen loopt. Mijn schoonmoeder eet in een gezamenlijke huiskamer. We hebben in het begin een aantal keren moeten aangeven dat mijn schoonmoeder na het eten met haar rolstoel weer naar de kamer moest worden gebracht. Nu gaat dat goed. Sinds mijn schoonmoeder hier zit, is ze zienderogen opgeknapt. Ik heb de indruk dat ze blij is. Ze is heel dankbaar voor alles en ze heeft een opgeruimd karakter. Om de paar maanden hebben we een overleg met de psycholoog en de eerstverantwoordelijke.

Bent u of werkt u voor Saffier, Verpleeghuis Nolenshaghe? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.