Waardering van Saffier, Verpleeghuis Nolenshaghe - Den Haag op 26 april 2018 interview

8.8

Mijn zus is heel erg opgebloeid sinds ze hier woont. Ik heb het idee dat ze hier gelukkig is. Ik heb duidelijke afspraken gemaakt over mijn zus. Ik heb heel goed contact met de verzorgenden en ik word gelijk gebeld als er iets met mijn zus is. Het gebouw is nog vrij nieuw. Mijn zus heeft de grootste kamer van de afdeling met een eigen badkamer en toilet. Ik vind het allemaal netjes en schoon. In de omgeving zijn twee kinderboerderijen en het is vlak bij een winkelcentrum en een park. Mijn zus heeft dagbesteding. Daar zijn betaalde krachten, maar ook veel vrijwilligers. Die mensen zijn ook allemaal erg lief voor haar. Er is een hele grote binnentuin waar ze als de zon komt meteen gaat zitten. In het restaurant kan ze gratis koffie gaan drinken. Ze heeft wel drie keer in de week fysiotherapie. Ik vond het heel moeilijk om mijn zus te laten opnemen. Toen ik van dit huis hoorde ben ik gelijk gaan kijken. Ik dacht meteen dat dit het goede tehuis voor mijn zus zou zijn. Ik vind het allemaal prima.

Bent u of werkt u voor Saffier, Verpleeghuis Nolenshaghe? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.