Waardering van Saffier, WoonZorgPark Loosduinen - Den Haag op 22 november 2018

7.3

Mijn moeder moest vanwege haar slechter wordende gezondheid en vanwege het feit dat zij zo goed als blind was van haar eigen flat in gebouw Penthove naar de afdeling Molenzicht verhuizen. Op zich een stresserend gebeuren voor een vrouw van 96 jaar.De kamer met eigen badkamer heb ik volledig nieuw naar haar eigen smaak laten inrichten volgens de behoorlijk ruime richtlijnen van het verzorgingshuis. Helaas heeft zij er nog geen 2,5 maand kunnen wonen.Het is jammer dat niet al het personeel er blijkbaar van op de hoogte is dat er rolstoelen zijn in een aparte ruimte, die gebruikt kunnen worden door en voor de bewoners. Ik heb er zelf een moeten kopen voor haar, omdat er werd gezegd dat dat noodzakelijk was, omdat de bewoner waarvan de stoel steeds werd geleend, dit, volkomen terecht, bezwaarlijk vond worden.Over het algemeen was het personeel zorgzaam, hoewel niet iedereen besefte wat het is als iemand met nog maar 1% zicht moet leren leven in een voor haar nieuwe omgeving. Mijn moeder kon haar medicijnen niet vinden als zij ergens werden neergezet en kon al zeker niet vertellen waar alles was opgeborgen in de koelkast en de kasten.Wat ik als erg mooi heb ervaren was de witte roos op het bed waarop zij is ingelapen.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Saffier, WoonZorgPark Loosduinen - Den Haag

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw reactie. Wij zullen de verbeterpunten oppakken.

Met vriendelijke groet,
Managementteam Loosduinen

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Saffier, WoonZorgPark Loosduinen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.