Waardering van Saffier, WoonZorgPark Swaenesteyn - Den Haag op 25 november 2018

6.2

Ik heb ervaren als dochter en mantelzorger van mijn moeder  dat er nog verbeteringen aangebracht  kunnenworden in de klant/leverancier relatie. Het beleid dat er nu gevoerd wordt is verouderd,naar mijn inziens is het tijd voor nieuw beleid, de samenwerking  van medewerkers onderling en met andere diciplines in en buiten de instelling  is aan vernieuwing toe.De communicatie is slecht naar elkaar en naar familie toe. Dit is meerdere malen voorgekomen zodat mijn moeder bijvoorbeeld niet de juiste zorg kreeg. Vernieuwing en betere communicatie betekent meer kwaliteit van zorg en tevreden bewoners.Mijn moeder had veel en dagelijkse hulp van mij, heb veel zorgtaken overgenomen .Dit vond mijn moeder fijn.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Saffier, WoonZorgPark Swaenesteyn - Den Haag

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw reactie. Wij delen uw mening dat er nog verbeteringen aangebracht kunnen worden en gaan hier graag met u over in gesprek. Kunt u contact met ons opnemen via het e-mailadres secretariaat.swaenehuizen@saffiergroep.nl.

Met vriendelijke groet,

Het managementteam van WoonZorgPark Swaenesteyn

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Saffier, WoonZorgPark Swaenesteyn? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.