Waardering van Savant Zorg, Woonzorgcentrum Savant Alphonsus - Helmond op 5 oktober 2017 interview

8.7

De accommodatie is goed, ik kan me hier gemakkelijk bewegen. Het toilet en slaapkamer is allemaal goed, meer kan ik er niet over zeggen. Ik heb hier echt mijn privacy. Het eten is goed, ik heb er niks op tegen. Het personeel is prima, ze zijn allemaal vriendelijk. Je bent hier geen nummer en wordt hier altijd als persoon behandeld. Ook maken ze altijd een geintje met me. Ik heb binding met het personeel, we kunnen kletsen met elkaar. Ik heb groot respect voor het personeel en de vrijwilligers. Ze kennen de mensen hier echt en kennen hun behoeftes. Afspraken worden goed nagekomen. Het gebeurd wel eens dat ik moet wachten maar ik zeg er nooit iets van omdat ik weet dat ze bezig zijn. Ze vertellen tussendoor ook dat ze wat later zijn, zo weet ik waar ik aan toe ben. Doorgaans zijn ze wel op tijd. Als ik bel komen ze over het algemeen wel gauw. Er wordt geluisterd, als er tijd voor is tenminste.

Bent u of werkt u voor Savant Zorg, Woonzorgcentrum Savant Alphonsus? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.