Waardering van Savant Zorg, Woonzorgcentrum Savant Alphonsus - Helmond op 5 oktober 2017 interview

8.3

De accommodatie is heel gezellig, het is heel ruim en licht. Het zijn mooie ruime ruimtes, ik voel me hier niet benauwd. Op mijn appartement heb ik niks aan te merken. Ik heb een flinke keuken en badkamer. Ik heb er genoeg aan en ik voel me hier veilig. Het warme eten is goed, we kunnen kiezen uit twee menu’s daar zit altijd wel iets bij. Het personeel is heel behulpzaam, ze luisteren goed als je iets zegt. Ze nemen je klachten heel serieus. Als ik iets vraag dan gebeurd het ook. Ook kan ik mijn verhaal doen, je bent hier geen nummer. De zorg zelf is prima, alles wat ik zelf kan doe ik zelf. Ik beoordeel de zorg als deskundig, ze zijn oplettend. Als ze iets aan me zien dan ondernemen ze actie. Afspraken worden goed nagekomen, je hebt natuurlijk altijd dat er iets tussen komt. Als ze hulp genoeg is loopt alles op rolletjes, zo niet dan moet ik wat langer wachten. Als ik op mijn alarm druk zijn ze er meteen, dat vind ik wel belangrijk. Zo ben ik gerust gesteld. Ik heb zekerheid nodig, dat ze me in de gaten houden maakt me rustig. Ze komen zelfs als ik al slaap kijken of alles goed gaat.

Bent u of werkt u voor Savant Zorg, Woonzorgcentrum Savant Alphonsus? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.