Waardering van Savant Zorg, Woonzorgcentrum Savant Alphonsus - Helmond op 2 oktober 2017 interview

8.2

De afspraken komen ze goed na, ik hoef nooit vervelend lang te wachten op de dagelijkse hulp. Ook reageren ze direct op mijn alarmbelletje als ik ze nodig heb. Ik krijg altijd op tijd mijn medicijnen. De arts kun je iedere maandag spreken als je dat wilt, en ik krijg meerdere malen per jaar een gesprek over mijn gezondheidstoestand. De fysio is ook goed, ik krijg oefeningen op mijn kamer en we doen ook in groepsverband oefeningen. Het personeel is altijd vriendelijk, correct en behulpzaam, daar kan ik echt geen verkeerd woord over zeggen. Ook kun je bij hun altijd terecht met een vraag of probleem, en dan lossen ze dat samen met je op. Ik heb het hier echt goed naar mijn zin, ik heb een mooie en ruime woning die iedere week gepoetst wordt. Het eten is niet zo denderend, ik vind het wat 'goedkoop', ik weet niet hoe ik dat moet zeggen. Sinds de nieuwe cateraar is het minder geworden. Dat zou voor oude mensen toch beter mogen. Maar voor de rest ben ik hier heel tevreden, ik woon hier echt graag.

Bent u of werkt u voor Savant Zorg, Woonzorgcentrum Savant Alphonsus? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.