Waardering van Savant Zorg, Woonzorgcentrum Savant Alphonsus - Helmond op 2 oktober 2017 interview

De afspraken worden goed nagekomen, daar ben ik tevreden over. Over de medische zorg ben ik eveneens heel erg tevreden. Het personeel gaat wisselend om met de mensen, er wordt soms te weinig rekening gehouden met de toestand van de mensen. Ook bij de vrijwilligers merk je dat, de een is er veel meer geschikt voor dan een ander. Met de rekening van familie wordt goed rekening gehouden, die wordt wel serieus genomen. Maar dat is met de bewoner zelf soms anders. De accommodatie is op zich goed, alleen vind ik het vaak te koud omdat de ventilatie niet goed geregeld kan worden. Verder is het beneden best gezellig ingericht, en wordt er veel voor de bewoners georganiseerd. Het eten is over het algemeen goed. Alleen is hier een moeilijk betaalsysteem waar veel bewoners moeite mee hebben.

Bent u of werkt u voor Savant Zorg, Woonzorgcentrum Savant Alphonsus? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.