Waardering van Savant Zorg, Woonzorgcentrum Savant Alphonsus - Helmond op 2 oktober 2017 interview

De afspraken worden redelijk goed nagekomen, en de paar keren dat ik van het alarm gebruik moest maken waren ze er meteen. Ze brengen op tijd de goede medicatie. Het personeel doet goed z'n werk, maar het is gejaagd. Ze hebben geen tijd voor een praatje, en dat vind ik eigenlijk ook onderdeel van de zorg. Het personeel wil wel, maar ze hebben er geen tijd voor. Met vragen kan ik altijd terecht bij het team van verzorgenden, en die lossen het altijd op. Ik woon hier voor 100% naar tevredenheid, er mankeert hier helemaal niets, alleen de huishoudelijke hulp die we krijgen is veel te kort. Het eten gaat wel, je kunt kiezen uit twee menu's. Ik woon hier naar volle tevredenheid.

Bent u of werkt u voor Savant Zorg, Woonzorgcentrum Savant Alphonsus? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.