Waardering van Savant Zorg, Woonzorgcentrum Savant Alphonsus - Helmond op 5 oktober 2017 interview

9.3

Het appartement is wel prima, alles zit bij elkaar. Er is ruimte genoeg. Het uitzicht is niet zo denderend, er valt niet zo veel te zien. Beneden is er een buurtkamer waar iets georganiseerd wordt en je kan hier in de tuin wandelen naar de vogel volière. Het is niet groot maar genoeg om even een frisse neus te halen. Het eten is prima, er is keuze genoeg. Af en toe moeten we even wachten op de zorg, dat komt omdat er te weinig personeel is. Zo lig is wel eens tot 09:30 in bed te wachten. Vaste afspraken in de ochtend worden goed nagekomen. Als ik in de middag bel kan het wel wat langer duren, soms wel een half uur. Er zit veel verschil tussen het personeel, de ene doet het erg goed terwijl de ander liever ziet dat ik alles zelf doe. De kwaliteit van de zorg zelf gaat wel, dat varieert. Het ligt aan wie het uitvoert. Er zijn er bij die echt haast hebben en dit laten blijken. Als je iets vraagt krijg ik vaak te horen dat ze het niet weten, naderhand krijg ik daar nog wat van te horen. Er zijn wel medewerkers die me zorg willen geven zoals ik het graag wil maar daar is eigenlijk weinig tijd voor. Ik heb zelfs wel eens gehoord dat ze op moest schieten omdat ze naar huis moest. Over het algemeen is het hier goed.

Bent u of werkt u voor Savant Zorg, Woonzorgcentrum Savant Alphonsus? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.