Waardering van Savant Zorg, Woonzorgcentrum Savant Alphonsus - Helmond op 5 oktober 2017 interview

7.2

Het personeel is goed, over de verzorging die ze verlenen ben ik tevreden. Er zijn stagiaires die het nog moeten leren maar dat maakt eigenlijk niet uit. Afspraken worden wel eens verzet, hoe laat ze me komen wassen bijvoorbeeld. Als ik bel zeggen ze wel eens dat ik moet wachten, daar heb ik dan niks over te vertellen. Het zou fijn zijn als er wat meer tijd voor me zou zijn omdat ik toch wel erg afhankelijk ben van de verzorging. Ze hebben het zo druk dat er vaak iets tussen komt, dan moet ik echt lang wachten. Er wordt niet altijd goed geluisterd, dan nemen ze me niet zo serieus. Er wordt uiteindelijk wel altijd iets mee gedaan. Ze halen en verzorgen me altijd goed dus ik heb ook niet veel te vragen. Ze laten me hier wel een beetje toe doen, omdat ik hulp krijg moet ik me wel een beetje aanpassen. Uiteindelijk vind ik wel dat ik de zorg krijg op de manier wat bij mij past, alleen is het wachten niet fijn. Met mijn huis ben ik er op achteruit gegaan vergeleken bij mijn oude huis. Ik heb wel genoeg ruimte, groter hoeft niet. De rest van het gebouw is netjes. Het eten is de ene keer lekker en de andere keer niet. Ook denk ik vaak van ‘dat hebben we drie dagen geleden toch ook al gegeten?’. Daar kunnen ze hier denk ik niet zo veel aan doen. Het gaat op en af. Een keer lekkere verse groente en aardappelen zou ik wel lekker vinden.

Bent u of werkt u voor Savant Zorg, Woonzorgcentrum Savant Alphonsus? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.