Waardering van Savant Zorg, Woonzorgcentrum Savant Alphonsus - Helmond op 2 oktober 2017 interview

7.7

Het personeel is zeer goed. Ze komen altijd vragen of ik hulp nodig heb. Ze zijn altijd heel vriendelijk. Je zou wel willen dat ze af en toe iets vaker een praatje met je komen maken, maar daar hebben ze het te druk. Ze houden zich goed aan de afspraken, die staan op een lijst en daar houden ze goed rekening mee. De medicijnen krijg ik foutloos en op tijd. De arts van het huis zou ik graag eens wat vaker willen zien, die zie ik eigenlijk te weinig, en de vragen die ik heb worden daardoor niet beantwoord. Ik woon hier goed, midden in het centrum, je kunt overal naar toe. Dus de kwaliteit van leven is goed. Ze hebben soms wel te weinig tijd om je problemen of vragen aan te horen, en dan los ik dat meestal zelf op. Ik heb een heerlijk grote woning met alles erop en eraan. Dat is prima. Er wordt iedere week schoongemaakt. Het eten is wat minder goed, heel vaak dezelfde soep en verder is de nieuwe leverancier niet zo goed als de vorige. Je kunt uit twee menu's kiezen, maar al met al ben ik er niet zo kapot van. Ik ben heel goed tevreden hier.

Bent u of werkt u voor Savant Zorg, Woonzorgcentrum Savant Alphonsus? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.