Waardering van Savant Zorg, Woonzorgcentrum Savant Alphonsus - Helmond op 2 oktober 2017 interview

7.8

Het personeel is zeer goed, ze zijn prima in de omgang met de mensen. Attent, vriendelijk en behulpzaam. Ook zorgen ze ervoor dat ze de afspraken goed nakomen, daar ben ik heel tevreden over. Ze zijn ook vlot hier als je belt om hulp tussendoor. Ik krijg hier een goede medische behandeling, ze zijn wat dat betreft vakkundig en goed bezig. De arts is goed, en ik krijg goede fysiotherapie. Gezien mijn toestand is de kwaliteit van leven me hier bijzonder meegevallen. Ik krijg hier ook mijn aandacht als ik een vraag of probleem heb, dat pakken ze goed aan. Mijn woning is hartstikke goed, die is groot genoeg en goed ingesteld op mijn handicaps. Ik kan hier goed uit de voeten. De schoonmaak is goed. Het eten is ook goed. Ik voel me hier prima thuis.

Bent u of werkt u voor Savant Zorg, Woonzorgcentrum Savant Alphonsus? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.