Waardering van Savant Zorg, Woonzorgcentrum Savant Alphonsus - Helmond op 30 augustus 2017 interview

8.2

Ik ben heel tevreden over de communicatie met de instelling. Als wij een vraag hebben, krijgen we altijd snel antwoord. We worden echt gehoord. Wat we met het verzorgend personeel of met de arts hebben afgesproken, wordt ook daadwerkelijk uitgevoerd. Ik vind wel dat het verzorgend personeel te weinig begeleid wordt. Ik vind ook dat er te weinig personeel is. Slechts een verzorgende op zes bewoners. Ik vind dat er voldoende aandacht aan mijn schoonmoeder wordt besteed. Er worden regelmatig spelletjes met haar gespeeld. Hoewel mijn schoonmoeder vrij passief is, vindt ze dat leuk. Men probeert haar wel te stimuleren.

Bent u of werkt u voor Savant Zorg, Woonzorgcentrum Savant Alphonsus? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.