Savant Zorg, Woonzorgcentrum Savant Alphonsus

Hoofdstraat 176 5706 AP Helmond
Deze locatie is onderdeel van Savant Zorg

Waardering van Savant Zorg, Woonzorgcentrum Savant Alphonsus - Helmond op 2 oktober 2017 Interview

Overige aandoeningen

Met de afspraken is het wat wisselend, die komen ze de ene keer wat beter na dan de andere keer. Ook met bellen gaat dat zo, ze kunnen niet altijd meteen komen. Ik krijg op tijd mijn medicijnen, en ik kan de huisarts spreken als ik die nodig heb, en ik doe geregeld oefeningen bij de fysio. Ook het personeel vind ik wisselend, de een is beter dan de ander, en mensen die langer in dienst zijn weten beter wat er speelt dan de nieuwere. In het algemeen zijn ze vriendelijk en correct. Ook luisteren ze goed naar me als ik ergens mee zit of een vraag heb. Mijn woning is groot genoeg, het schoonmaken gaat vlug-vlug, en ook dat gebeurt wisselend. Het eten is redelijk, we kunnen kiezen uit twee menu's, dat is prettig. Er wordt hier veel georganiseerd voor de bewoners.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Savant Zorg, Woonzorgcentrum Savant Alphonsus? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.