Waardering van Savant Zorg, Woonzorgcentrum Savant Alphonsus - Helmond op 5 oktober 2017 interview

6.8

Mijn kamer is goed, het is lekker klein en intiem. Er is hier meer leven en heb meer mensen om me heen dan ik gewend ben. Mijn uitzicht vind ik mooi. Het eten is niet altijd goed, het is niet zo lekker en zoals ik gewend ben. Ik zou liever verse groente hebben bijvoorbeeld. We hebben een tijdje getest met verschillende catering bedrijven, de vorige vond ik beter dan deze. Voor het personeel steek ik mijn duim omhoog. Als ik ze nodig heb dan komen ze meteen. Ik hoef nooit lang te wachten, zelfs ‘s nachts niet. Afspraken zijn niet altijd op dezelfde tijd maar daar klaag ik niet over. Als ik bel zijn ze er meteen. Ze kunnen me ooit vergeten als ze het heel druk hebben, daar heb ik alle begrip voor. De zorg zelf wordt goed uitgevoerd. Er wordt geluisterd naar wat ik vraag. Ik hoef me niet aan te passen, over mijn accent doen ze niet moeilijk bijvoorbeeld. De zorg zelf is wel goed, het is deskundig genoeg. De verplegers weten een hoop hoor, ze maken van alles en nog wat mee.

Bent u of werkt u voor Savant Zorg, Woonzorgcentrum Savant Alphonsus? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.