Waardering van Savant Zorg, Woonzorgcentrum Savant Alphonsus - Helmond op 2 oktober 2017 interview

8.8

Mijn kamer is heel goed, wel iets te klein om al mijn spullen in kwijt te komen. Over de schoonmaak ben ik tevreden, dat gebeurt goed. Ook het eten is goed, de ene keer wat beter dan de andere. Het personeel komt de afspraken goed na, ze komen verschillende keren per dag en ik hoef nooit vervelend lang te wachten. De medische zorg is goed hier, ik krijg hier op tijd mijn medicijnen, en de arts is er als je die nodig hebt. Het personeel is goed, ze proberen wel eens een praatje met je te maken als ze daar tijd voor hebben, maar dat is niet al te vaak. Ze zijn vriendelijk. Ook kan ik altijd terecht bij het personeel als ik eens moeilijk zit, en dan praten we het samen uit en komt er een oplossing.

Bent u of werkt u voor Savant Zorg, Woonzorgcentrum Savant Alphonsus? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.