Waardering van Savant Zorg, Woonzorgcentrum Savant Alphonsus - Helmond op 5 oktober 2017 interview

6.5

Mijn kamer vind ik mooi, ik heb geen een kamer gehad die ik zo mooi vind als deze. Voor mij is het hier groot zat, ik kan er genoeg meubels kwijt. Ik heb zelfs nog een berghok waar ik gebruik van kan maken. Je kan hier goed wandelen, je zit overal dichtbij. Het eten is voor mij wisselvallig, de ene keer is het lekker en de andere keer helemaal niet. Als het niet lekker is komt dat doordat ik het niet lust. Er zijn twee menu’s om uit te kiezen. In de avond eten we met alle bewoners samen de broodmaaltijd, dat is gezellig altijd. Tussen het personeel is het verschil groot, sommige zijn heel lief maar tegen andere praat ik liever niet. Die liggen me niet. Qua zorg kunnen ze niet alles, ze hebben geen tijd voor me. Soms zou ik het fijn vinden als ze wat langer zouden blijven om te kijken of het goed met me gaat. Als ik bel dan komen ze meestal wel meteen, dat is fijn.

Bent u of werkt u voor Savant Zorg, Woonzorgcentrum Savant Alphonsus? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.