Savant Zorg, Woonzorgcentrum Savant Alphonsus

Hoofdstraat 176 5706 AP Helmond
Deze locatie is onderdeel van Savant Zorg

Waardering van Savant Zorg, Woonzorgcentrum Savant Alphonsus - Helmond op 2 oktober 2017 Interview

Overige aandoeningen

Mijn woning is wat aan de kleine kant, vooral in verband met het gebruik van hulpmiddelen. Verder is het prima. Het schoonmaken is niet bijzonder, dat ben ik zelf anders gewend. Het eten is goed, dat kun je zelf aankruisen op de lijst. De hulp van de zusters hier is uitstekend, ze komen als je ze nodig hebt, dat is prima. Ze zijn buitengewoon vriendelijk. Ik krijg iedere dag op tijd mijn medicijnen en injecties, dat doen ze goed en vakkundig. Ze luisteren naar me als ik ze echt nodig heb, en dat is plezierig. Ik woon hier prettig, vlakbij waar ik altijd gewoond heb. Ik ben blij dat ik hier terecht kon toen het thuis niet meer ging.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Savant Zorg, Woonzorgcentrum Savant Alphonsus? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.