Waardering van Savant Zorg, Woonzorgcentrum Savant Alphonsus - Helmond op 20 april 2010

We hebben een heel mooi appartement en kunnen hier oud worden zonder problemen. Voor het appartement zou ik het liefst een 15 geven. De verzorging is prima, daar valt niets op af te dingen. De zusters luisteren goed. Ik ben daar erg tevreden over. Ik kan begrijpen dat het niet allemaal 100% perfect kan zijn. We zijn niet de enigen hier. Als we iets willen, dan vragen we dat en dan komen we er wel achter. Er is van alles te doen op het gebied van activiteiten. Tot nu toe zijn we alleen nog naar de muziek gegaan, dat was leuk. Dan ga je naar de zaal en dan komen er vrijwilligers die voor muziek zorgen. Daar houden we van. Het eten is keurig, verzorgd. Ik geloof niet dat het beter kan. (bewoner)

Bent u of werkt u voor Savant Zorg, Woonzorgcentrum Savant Alphonsus? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.