Savant Zorg, Woonzorgcentrum Savant Alphonsus

Hoofdstraat 176 5706 AP Helmond
Deze locatie is onderdeel van Savant Zorg

Waardering van Savant Zorg, Woonzorgcentrum Savant Alphonsus - Helmond op 2 oktober 2017 Interview

Overige aandoeningen

Ze houden qua verzorging en behandeling goed rekening met me als ik ergens afspraken buiten de deur heb. Ook als je tussendoor belt staan ze meteen voor je klaar. Ze bejegenen me heel goed, ik kan het met iedereen prima vinden en we hebben vaak lol met elkaar. Ik krijg mijn medicijnen op tijd, ze verzorgen mijn aandoeningen verder heel goed. Ze zijn erg attent, vragen of ze nog iets voor me kunnen doen. Ook kan ik goed bij hun terecht als ik een vraag of probleem heb. Ik heb een fantastische kamer, een grote kamer met een balkon en een slaapkamer. Er wordt veel georganiseerd, en het is gezellig met al die mensen waar je een leuk praatje mee kunt maken. Over het eten zelf ben ik niet zo te spreken, dat zou beter mogen. Het is hier echt gemoedelijk, het is een warme deken.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Savant Zorg, Woonzorgcentrum Savant Alphonsus? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.