Waardering van Savant Zorg, Woonzorgcentrum Savant de Ameide - Helmond op 10 november 2017 interview

7.5

De accommodatie is wel mooi. Mijn eigen appartement is goed, ik heb mijn eigen slaapkamer, keuken, badkamer. Het is zeker groot genoeg, de bergruimte is alleen niks. Dat is zo weinig, dat zou ik wat meer willen hebben. Verder heb ik geen uitzicht, ik kijk alleen maar uit op flats. Het personeel is wel aardig hoor, voor een praatje hebben ze alleen geen tijd. Er zijn hele goede bij maar ook wat minder goede. Er zijn er bij die overal op zeggen hoe ik het moet. De verzorging is goed. Afspraken worden wel goed nagekomen. Soms moet ik wel eens lang wachten. Dat is ook moeilijk omdat er zoveel andere mensen wonen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Savant Zorg, Woonzorgcentrum Savant de Ameide? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.