Waardering van Savant Zorg, Woonzorgcentrum Savant de Ameide - Helmond op 15 juni 2017 interview

8.3

De kwaliteit van leven is minder dan ik wenselijk vind. Ze doen hun best met de middelen die ze hebben, maar er zijn te weinig medewerkers om bijvoorbeeld eens met de mensen naar buiten te gaan. De medewerkers doen meer dan je zou verwachten. Medewerkers komen terug of blijven langer om mijn vriendin te helpen. Ze wordt behandeld alsof ze familie is. Ik vind dat geweldig. Het is kleinschalig wonen en het huis is prima. Ik vind dat ze heel erg hun best hebben gedaan om een huiselijke omgeving te creëren. De ligging is goed: midden in het centrum. Je kunt naar buiten en dan heb je snel winkels en terrasjes. Het park is ook op loopafstand.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Savant Zorg, Woonzorgcentrum Savant de Ameide? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.