Savant Zorg, Woonzorgcentrum Savant de Ameide

Verpleeghuiszorg

uit 19 waarderingen. Deze zorginstelling heeft te weinig waarderingen.

Informatie over

Waardering van Savant Zorg, Woonzorgcentrum Savant de Ameide - Helmond op 10 november 2017 Interview

Overige aandoeningen

Het is hier prima, iedereen is aardig en ik hoef me niet te vervelen. Het eten is lekker en ik kan als ik wil beneden koffie gaan drinken. Ik zit hier altijd met een clubje bij elkaar. De afspraken worden wel goed nagekomen, meestal zijn ze rond dezelfde tijd bij me in de ochtend. Als ik bel zijn ze er zo, dat is prettig. Als ik iets vraag of wil vertellen zijn ze er om naar me te luisteren, ik word dan zeker serieus genomen. Mijn appartementje is groot en goed ingedeeld. Ik heb een grote douche en goede keuken. Ik ben er allemaal blij mee.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Savant Zorg, Woonzorgcentrum Savant de Ameide? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.