Waardering van Savant Zorg, Woonzorgcentrum Savant de Ameide - Helmond op 10 november 2017 interview

7.8

Mijn appartement ziet er keurig netjes uit, alles wat ik nodig had heeft de conciërge voor me aangepast. Het middageten vind ik hier wat te duur, vandaar dat ik zelf moet koken. Dat vind ik een nadeel van het wonen hier. Er wordt genoeg georganiseerd, er zijn geen drie dagen dat hier niks is. Ik ga elke dag naar beneden om koffie te drinken en te kletsen. Het huis ligt dicht bij de stad en alle medische praktijken. Het personeel is heel goed. ze zijn super vriendelijk. De verzorging zelf doen ze zoals ik zelf wil. Ik kan het zelf doen tot zover het lukt en verder doen zij het. Het gaat op de manier hoe ik het wil. Er wordt niet altijd geluisterd, je moet echt doordringen tot de juiste persoon. Je kan niet zomaar iets regelen, daar moet je echt je best voor doen. Ik moest bijvoorbeeld erg mijn best doen om de juiste zorg te krijgen wat ik nodig heb.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Savant Zorg, Woonzorgcentrum Savant de Ameide? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.