Waardering van Savant Zorg, Woonzorgcentrum Savant de Lisse - Asten op 6 februari 2013

7.2

Ik vind dat de afspraken destijds in 2004 soepel verliep. Ik wilde nog niet naar een aanleunwoning maar het was nodig voor mijn man. Het appartement is mooi en ruim. Ik vind dat het gebouw voor bv keuken niet praktisch is ingericht. Het personeel is attent en vriendelijk. Ik heb een gebroken pink en daar hebben ze mij deskundig en goed bij geadviseerd. Ik vind dat het personeel goed luistert en mij goed begrijpt. Ik krijg altijd antwoord. Ik vind dat ik ruim voldoende geinformeerd ben. Men is er als ik ze nodig heb, ik heb weinig vragen het is gewoon goed.. Voor wat betreft de behandeling vind ik de verzorging deskundig. Ik had in het weekend een gebroken pink en hoewel ik in een aanleunwoning woon hebben ze gekeken en mij verteld wat ik daar verder mee moest doen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Savant Zorg, Woonzorgcentrum Savant de Lisse? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.