Waardering van Savant Zorg, Woonzorgcentrum Savant de Lisse - Asten op 10 september 2019

9.7

Mijn schoonmoeder voelde zich al snel op haar gemak en er werd ruim te tijd genomen om haar kennis te laten maken met de diverse activiteiten die in huis georganiseerd worden. Dit helpt haar erg om andere bewoners te leren kennen of te bemerken dat er al oude bekenden wonen. De instelling is dusdanig ingericht dat de mensen elkaar gemakkelijk onderling op kunnen zoeken, zónder bijkomende hulp van de verpleging. Maar mocht dat wél nodig zijn, dan zijn ze er om hierin te ondersteunen. Welzijn van de bewoners staat hoog in het vaandel. Mooi om te zien dat mijn schoonmoeder op dit moment weer activiteiten onderneemt die ik haar nog nooit heb zien doen, zoals breien en zingen, waar ze veel voldoening en rust in vindt. Maar gezelligheid is ook belangrijke factor. De instelling staat open voor suggesties en denken mee waar nodig.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Savant Zorg, Woonzorgcentrum Savant de Lisse? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.