Waardering van Savant Zorg, Woonzorgcentrum Savant Hof van Bethanië - Mierlo op 8 juni 2017 interview

7.8

Het is een nieuw gebouw. In het hele gebouw is de vloer ongelijk. Het scheelt in sommige gevallen zelfs een halve centimeter. Dat vind ik onbegrijpelijk, er kunnen oudere mensen over vallen. We hebben het hier met het personeel een gesprek over gehad. Hier is helaas niets uitgekomen. We willen graag een keer de bedden uit de kamer rijden om lekker even de tuin in te gaan. De bedden passen niet door de deur, ik vind dat een gemiste kans. De mensen op de vloer doen erg hun best. Ik kan met heel veel mensen daar erg goed opschieten. De verpleging luistert goed, maar er zijn mensen die zich in mijn ogen niet voor de volle 100% inzetten. Mijn moeder had eerst een eigen appartement. Ze deed mee aan alle activiteiten, maar dat ging niet meer. Hier zijn veel meer activiteiten, zoals bijvoorbeeld gymnastiek. Ook komt er wel eens een mobiele kinderboerderij. Mijn moeder is er nu meer bij met haar hoofd, meer attent en ze ziet wat er om haar heen gebeurt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Savant Zorg, Woonzorgcentrum Savant Hof van Bethanië? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.