Waardering van Savant Zorg, Woonzorgcentrum Savant Sonnehove - Someren op 12 oktober 2017 interview

7.7

Aan de accommodatie mankeert niks, het gebouw is mooi. Het enige nadeel is dat je altijd door de lange gang moet lopen en je met iedereen een praatje moet maken. Met mijn appartement vind ik geweldig, het is meer dan groot genoeg. De locatie is goed, het ligt centraal. In het eten zit geen luxe, over het algemeen is het wel goed. Het is nooit iets aparts, met kerst bijvoorbeeld is het ook gewoon vrij normaal. Ik zou graag een echte gehaktbal of worst willen hebben, zoals thuis. De activiteiten die worden georganiseerd passen niet bij mij, al is er wel vaak iets te doen in de avond. Over het personeel heb ik geen klachten. Ze zijn kei goed, allemaal even vriendelijk. Het is wel zonde dat er zo veel personeelsleden weg moeten binnenkort. Over de zorg is goed. Ik hoef nooit lang te wachten. Afspraken gaan ook goed, ook afwijkende afspraken gaan prima, ze denken goed met me mee. Er wordt wel geluisterd, ze gaan er gelijk achteraan en ik krijg meteen antwoord.

Bent u of werkt u voor Savant Zorg, Woonzorgcentrum Savant Sonnehove? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.