Waardering van Savant Zorg, Woonzorgcentrum Savant Sonnehove - Someren op 12 oktober 2017 interview

De accommodatie is geweldig, het ligt mooi dicht bij de winkels. In het huis kun je goed op weg met een scootmobiel, rollator of rolstoel. Mijn appartement is groot, het had van mij de helft kleiner mogen zijn. De activiteiten wordt steeds meer belabberd, er wordt steeds meer afgeschaft waar niks meer voor in de plaats komt. Soms is er nog wel een middag of avond activiteit maar niet meer vast. Zo blijven mensen veel te veel op hun kamer. Er zijn blijkbaar te weinig vrijwilligers. In de avond is de bar ook gesloten, daardoor is er in de avonden geen gezelligheid meer. Er is ook geen gezamenlijke woonkamer helaas. De ligging van het huis is prima, dat kon niet beter. Het ligt heel centraal. Het personeel is hartstikke goed maar ze zijn met te weinig. Het personeel is perfect. Nu gaan er ook nog een aantal uit, dat is verschrikkelijk. Voor een praatje is geen tijd, alles valt weg. Ze menen het allemaal zo goed maar ze kunnen het niet meer. Het werk is te veel geworden voor zo weinig verplegers. Als ik iets kwijt wil dan luisteren ze wel, ze stellen vragen terug en geven goed antwoord. Afspraken verschillen nog al eens, de ene keer komen ze om 9 de andere keer om 10 uur. Als ik bel dan is er zo iemand hier. Ook als ik weg moet om een bepaalde tijd dan zijn ze altijd goed op tijd. De zorg zelf is goed, het wordt deskundig uitgevoerd.

Bent u of werkt u voor Savant Zorg, Woonzorgcentrum Savant Sonnehove? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.