Waardering van Savant Zorg, Woonzorgcentrum Savant Sonnehove - Someren op 9 juni 2017 interview

8.8

De verzorging en verpleging vind ik goed, ik vind het alleen jammer dat ze zo weinig tijd hebben om eens een praatje te maken met mijn vader. Als er iets met mijn vader is dan word ik gelijk gebeld. Dat vind ik prettig. Ik kreeg laatst een telefoontje, dat er iets kapot was van mijn vader. Daardoor kon ik gelijk een nieuwe gaan kopen. Dat vond ik wel fijn. Er worden leuke activiteiten georganiseerd, zoals koekjes bakken en schilderen. Er is altijd veel overleg met de familie. Het appartement van mijn vader ziet er heel gezellig uit. Er wordt goed schoon gemaakt, er staat een lekkere relax stoel om even lekker te luieren. Er lopen kippen rond en jonge kuikentjes. Ik vind het ook wel heel fijn dat er eens per jaar, met de familie erbij, een barbecue wordt georganiseerd met muziek. Dat vind ik heel gezellig en leuk. Ook met de kerst is het altijd gezellig, met een lekker kerstdiner en een lekker glaasje wijn.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Savant Zorg, Woonzorgcentrum Savant Sonnehove? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.