Waardering van Savant Zorg, Woonzorgcentrum Savant Sonnehove - Someren op 12 oktober 2017 interview

8.5

Het is hier allemaal naar mijn zin. Ik kan in mijn appartement doen en laten wat ik wil. Mijn familie kunnen allemaal langskomen, dat vind ik fijn. Er is genoeg te doen, nagels laten lakken, bingo en kaarten bijvoorbeeld. Mijn uitzicht is niet zo heel mooi, ik kan niet zo ver weg kijken. Het eten is slecht, er is geen variatie. Ik eet bekant elke dag hetzelfde. Ik zou het liefst meer variatie en meer rauwkost willen. Met de medewerkers kan ik goed overweg, vooral als ze tegen een grapje kunnen. Met de meeste kan ik wel lachen. Er zijn er zelfs een aantal die me bij de voornaam noemen. Ze zijn heel goed. De zorg zelf is allemaal goed. Ze kijken eerst of ik het zelf kan, zo niet dan helpen ze. De zorg gaat gewoon goed. een tijdje geleden zijn we tijdelijk verhuisd naar een ander pand, toen hebben ze heel goed rekening met mij gehouden. Daardoor is het toen eigenlijk heel goed gegaan. Er wordt wel geluisterd, als ik iets heb dan zeg ik het. Meestal doen ze er dan iets mee. Afspraken worden meestal rond dezelfde tijd nagekomen. Ze houden in dat opzicht ook goed rekening met me. Als ik bel zijn ze er gauw genoeg, ligt er aan op welke tijd je belt. Ik kan hier wel leven zoals ik wil, ze houden rekening met me. Het is ook leuk dat jong en oud door elkaar zit tussen het personeel, daardoor is de aanspraak altijd leuk.

Bent u of werkt u voor Savant Zorg, Woonzorgcentrum Savant Sonnehove? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.