Waardering van Savant Zorg, Woonzorgcentrum Savant Sonnehove - Someren op 12 oktober 2017 interview

Het personeel is goed. Er vliegen hier veel mensen uit, dat vind ik zonde. We hebben meer handen aan het bed nodig, dat vind ik diep treurig. De zusters krijgen er alleen maar taken bij, die hebben het al veel te druk. Als ze komen doen ze hun dingen en vliegen ze bijna weer weg, dat is niet fijn. Ze zouden wat meer tijd moeten krijgen om ook een praatje te maken. Sommige mensen hier in huis moeten wel 20 minuten wachten tot ze worden geholpen. Ik heb wel het idee dat er geluisterd wordt, je kan alleen geen gesprek met ze voeren want daar hebben ze de tijd niet voor. De telefoon gaat alweer als je iets aan het vragen bent. Wel komen ze elke ochtend komen kijken of alles goed met me gaat. Het gebouw is groot zat en mooi genoeg. Ook mijn appartement vind ik goed, het is groot zat. Het eten is niks bijzonders, dat valt ooit tegen. Ik denk dat het aan de kok ligt, het is niet vers. Het moet hier worden opgewarmd, daardoor is het allemaal nat en ziet het er niet smakelijk uit. Ik vind ook dat we veel te veel moeten betalen voor wat we krijgen.

Bent u of werkt u voor Savant Zorg, Woonzorgcentrum Savant Sonnehove? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.