Waardering van Savant Zorg, Woonzorgcentrum Savant Sonnehove - Someren op 12 oktober 2017 interview

7.3

Over het personeel ben ik goed tevreden. Ze zijn allemaal vriendelijk en ze verzorgen me goed. Er is wel verschil maar over het algemeen is het goed. De zorg is goed. In de deskundigheid zit wel verschil. Iemand die niet zo vaak komt die vraagt hoe ze het het beste kan doen, dat vind ik soms wat vreemd. Er wordt zeker geluisterd, als ik iets vraag dan doen ze dat voor me. Ook kan ik mijn verhaal kwijt, daar is zeker aandacht voor. Afspraken worden goed nagekomen, ik hoef niet vaak te wachten. Ze luisteren daarin wel naar mijn voorkeur. Als ik bel komen ze meestal wel snel. Ik heb het mooiste appartement, ik heb heel veel licht in mijn huis. Het is zeker ruim genoeg. Ik kan met mijn rollator door de kamer lopen, dat is heel fijn. Ik heb eigenlijk al mijn meubels mee kunnen nemen van thuis. De omgeving is ook allemaal goed. In de zomer kun je hier mooi in de tuin zitten. Het huis ligt ook heel centraal, dichtbij de winkels. Het is helemaal goed, het past bij de manier waarop ik wil leven.

Bent u of werkt u voor Savant Zorg, Woonzorgcentrum Savant Sonnehove? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.